0

MIN FOT!! (AJ AJ) dumma ambulansman!

Det började med att jag och brorsan Svante gick ifrån skolan. Då åkte vi hissen upp men då stod jag jättenära hissdörren så att min fot åkte liksom ner i hissen. Jag kämpade mig upp och Svante grät och drog i mig och sen så tryckte jag på stop knappen. Då kunde jag DRA ut foten och det gjorde svin ont jag vill hälst inte tänka på det.
 
Min tå var som en tomat och jag bara låg ner i den snuskiga hissen sen så tryckte jag på fjärde våningen men det gick inte men då så ropade Svante på hjälp och efter ca 20 min kom en kvinna. Mamma kom typ 3 minuter senare och Bella fattade nog inte riktigt vad jag och Svante gjorde nere i hissen. Sen ringde vi 112 och då kom en ambulans och två brandbilar som kom efter 1 timme för att dom höll på att hacka ved.
 
Innan vi ringde då kom ju den där ambulansmannen efter dom hade fått ut oss och vred på min fot och asså det gör ju ont fattar han väll? jaja ni ser säckert på bilden!! men asså den där ambulansmannen sa typ "men om du skulle brutit foten då skulle det vara värre". Jag tänkte att det gör tillräkigt ont så att du behäver ju inte liksom vrida och greja med min fot!
 
Men men.. Det var den lilla historan och om ni har frågor så kommentera! ses!
 
Här är då min svullna fot! :3

Kommentera här: